Tuesday, September 13, 2011

Hampa


Besar kesilapanku besar lagi kesilapanmu....
Hampa yang kau rasakan hampa lagi perasaanku...
Kau cuba menyatakan aku membuat kesilapan..
Yang tak mungkin kau maafkan lagi..
Ku tak mungkin kau perlu disisi....
Besar kesalahanku besar lagi keegoaanmu...
Berkali ku beri alasan berkali kali kau menolaknya....
Kau ingin kumenyalakan.. diri ini bagai lilin.... 
Dan terbakar oleh perbuatanmu...

Suasana sepi kini menambah hening didalam hatiku...
Mengadil sikapmu .. biar dijiwamu aku telah tiada....
Diwaktu begini diusik kenangan silam yang bertandang..
Lalu kubiarkan.. ia menabahkan hati ini...

Kekasihku cukup engkau buatku begini...
Luka ini usah engkau berdarahkan kembali...
Aku masih cinta padamu..
Aku masih setia padamu....
Kembalilah engkau kepadaku seperti dahulu....

Didalam rindu ku menangis..
Didalam kalbu kuterasa....
Teringatkanmu dikala derita yang memisahkan kita.....

Didalam sendu kubeseru..
Yang terukir namamu selalu....
Kekasih bukalah pintu untuk sekali ini...
Aku cinta kepadamu.....

No comments:

Post a Comment