Saturday, November 13, 2010

Luahan hatiku


ku cintainya kerana cara dia..
sungguh berbeda dr yg pernah ku jumpa..
renungan dia tulus merasuk jiwa..
hingga terasa terus kehati..
kucintainya kerana kesungguhannya..
bukannya kata semata-mata..
perwatakannya mengatakan segalanya..
buat ku percayakan janjinya...

KU AKUI AKU MENGGILAINYA...
KU AKUI AKU MENYINTAINYA..
kisahku kisah dia..
cerita yg sama..

SETIAP DETIK HANYA DIAAAA.....
KU AKUI AKU MENGAGUMINYA..
KU AKUI AKU MENYAYANGINYA..
SUNGGUHNYA KU AKUI..KU PERLUKAN DIA..
SEGALA KU SERAH KEPADA DIA.........

cintai dia bersama mimpi-mimpinya..
cintai dia juga segala caranya..
cintai dia bersama keanehannya..
cintai dia

HANYA DIA....

4 comments:

  1. Tkasih kerana memberi sy kasih syg, prihatin dan phargaan utk diri saya. Abg adalah sparuh dr nyawa sy. Dan sparuh lagi adlh milik ank2. Abg, diwktu ni sy merasa sgt bhagia dismping abg. Jgn tinggalkan sy krn bila abg pergi.. Maka nyawa yg separuh lg itu turut pergi. Ksh syg abg sntiasa sy dambarkan. Stiap masa sy rindukan abg. Ingin sekali sy membelai abg sehingga abg lena dalam belaian sy. Lov u so much syg. Lov u a lot

    ReplyDelete
  2. Ku akui aku menyayangimu, ku akui aku mengagumimu, sesungguhnya ku akui ku perlukanmu dlm detik nafasku.

    ReplyDelete
  3. You make me so happy sayang!!!
    Your words are music to my heart...
    My heart is recovering from trauma...
    For which i believe there was no hope of recovery..
    You cameinto my life and brought untold happiness..
    Thank you sayang.....

    ReplyDelete
  4. Insyallah... kebahagiaan bakal menyinari hidupku...
    Syukur ke hadrat illahi memberi aku cahaya cinta...
    Doaku agar aku ditempatkan disyurga dengan doamu...
    Dan bersamamu hingga ke akhirnya...

    ReplyDelete